View Single Post
Old 05-02-2007, 10:32 PM   #31
jason9
Member
 
jason9's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Malaysia
Posts: 19
Default Re: Meditasi ZHEN QI YUN XING

Kursus latihan ini cuma memerlukan 12-15 hari, setiap hari berlatih 2-3 jam, ini sesuai untuk para golongan pejabat/busines. Dan mamastikan semua orang dapat tamat berlatih.

Kalo tempoh kursus ini panjang sangat, mungkin setengah-tengah pelajar tidak dapat tamat kursus ini kerana sibuk dengan pekerjaan, kan? dan bagi sesiapa yang belum "Thung DU" (Tahap Ke-4), semuanya boleh bersambung kursus secara percuma pada kursus kemudian(tidak had berapa kali, sehingga mencapai kejayaan), atau boleh menerima ajaran melalui internet.

Kebanyakkan pelajar yang mencapai tahap ke-3, iaitu mengumpul tanaga dalaman di "TANTIAN", akan dapat mencapai tahap ke-4 jika berlatih sendiri di rumah, kerana caranya akan diberitahu. Bagi sesiapa yang rajin, iaitu berlatih sebanyak 3 jam sehari, pasti akan mencapai kejayaan。 Bagi sesiapa yang dapat menguasai teknik latihan semasa tidur, besar kemungkinan dapat mencapai tahap ke-5 dalam tempoh belasan hari.

ZQYX merupakan praktik yang mudah dan berfaedah, ia tidak perlukan acupunture, ubat atau makanan berkhiasat untuk mengkuatkan badan。

saya akan mempamirkan senarai penyakit yang pernah disembuhkan selepas menguasai teknik ZQYX kelak. Syabas! saudara saudari sekalian.


jason9 is offline   Reply With Quote